woensdag 25 juli 2018

Zomerchallenge dag 30: Gedichtje

Op dag 30 van de Zomerchallenge was het thema: Gedichtje.
Het was niet zo moeilijk te bedenken wat ik daar voor zou nemen. Bij KiCoStamps is mijn Haiku over schelpen, stand en zee op stempel uitgekomen, dus heb ik die tekst gebruikt.


De achtergrond heb ik gekleurd met 4 kleuren Fresco Finish van Paper Artsy.
Tussen zand en zee, en tussen zee en lucht heb ik een randje aangebracht om de overgang goed aan te geven.
De schelpen zijn gestempeld met Tea Dye, de rand een accent gegeven met een sepia Copic en de grote schelp met een zwarte Copic.
De tekst en de bootjes op zee zijn met zwart gestempeld.
Op zee heb ik accenten met de sepia Copic en een witte Signo gegeven.
Om te stempelen zijn de schelpen gemaskerd en daarna ingekleurd met aquarel potloden.
In de blauwe lucht heb ik wolkjes gestempeld door van een plastic boterhamzakje een prop te maken en die in heel weinig witte aquarelverf te deppen voordat je het op papier stempelt.
Tot slot de vogels met een zwarte Signo getekend.


Stempels:
KiCoStamps, Tekstsheet 23, plate 105
Impression Obsession, Nautilus, F4345
Impression Obsession, Spiral Shell, D4358
Impression Obsession, Spiral Shell, D4363
Hero Arts, Ornamental Shells, LL732
Stampscapes, Solo Canoeist, 159A
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt:
Archival, Jet Black
Paper Artsy Fresco Finish, van onder naar boven, Buff, Beach Hut, Blueberry, Inky Pool
Distress inkt, Tea Dye
Copic Multiliner, 0.1 Sepia, 0.1 Black
Caran d'Ache Museum Aquarelle potloden
Waterpenseel
Acrylverf wit
Plastic boterhamzakje
Posca PC-1M bullet shaped 0,7 mm black
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails