donderdag 19 juli 2018

Zomerchallenge dag 25: Speelgoed

Op dag 25 van de Zomerchallenge is het thema Speelgoed.
Ik denk dan ook wel meteen aan pluche beren, hinkelen, tikkertje, verstoppertje, poppen enz., maar tegenwoordig is mijn speelgoed toch meer stempels, stencils, inkt, verf .......
Dus daar een pagina mee gemaakt.


Voor de achtergrond heb ik een stukje papier uit de restjesbak gehaald. Hier is dat een stukje vliegerpapier met een afdruk van gelliplate, alcoholinkt en stencils geworden wat ik niet zo mooi vond. Maar hiervoor goed te gebruiken is.
Daar heb ik met zwart de vrouw, de tekst en de Maroccan Tiles op gestempeld.
De Flowers and Leaves heb ik met Aged Mahogany stempeld.
Het stencil Harlequin is met Peacock Feathers gesponst, en met diezelfde kleur heb ik ook gespetterd.
Ik heb eerst de dichte hexacon pijlen gestempeld met Bundled Sage, en daar met Peacock Feathers de open pijlen er overheen.
Met zwarte en witte acrylverf heb ik met plastic doppen de rondjes gestempeld en tot slot met een witte Signo pen accenten rondom de vrouw aangebracht.


Stempels:
Dina Wakley, Silhouette Script, D1009
Impression Obsession, Trying to be Normal, D17016
Gummiapan, open hexacon 13020104
Gummiapan, dichte hexacon 13020105
Carabelle Studio Art Printing, Flowers and Leaves, APCA6001
Carabelle Studio, Maroccan Tiles, SA60356
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Tumbled Glass, Aged Mahogany, Bundled Sage, Peacock Feathers
Acrylverf zwart en wit
Stukje achtergrondpapier
The Crafters Workshop, Mini Harlequin, TCW202s
Plastic doppen
Signo wit
Waterpenseel (spetters)
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails