woensdag 4 juli 2018

Zomerchallenge dag 21: Gebruik een (snoep)verpakking

Met alle hulptroepen over de vloer zijn er tegenwoordig genoeg snoepjes, koekjes en ijsjes voorradig.


Ik heb eerste de achtergrond gekleurd met verf, de Hero Arts stempel met Paradise Teal afgedrukt en accenten gegeven met een witte Pilot Choose.
De verpakkingen van een pakje spritsen, een Magnum ijsje en een mini Twix zijn gevouwen met een beetje schuine harmonica-vouw.
De harmonica heb ik vastgeplakt, vervolgens bestempeld met de bladerentak en opgeplakt op de pagina.
De bladerentak heb ik ook nog een paar keer gestempeld op een vergeelde krantenpagina, een aantal bladeren uitgeknipt en opgeplakt op de verpakkingen.
De randjes van de bladeren heb ik een accent met een turquoise pen gegeven.
Tot slot heb ik de tekst met zwart gestempeld en met een witte Pilot Choose pen accenten gegeven.


Stempels:
Dylusions, Further Round the Edge, DYR34513
KiCoStamps, Engelse Tekst 2, plate 100
KiCoStamps, Engelse Tekst 3, plate 101
KiCoStamps, Flora en Fauna 14, plate 99 (alleen het woordje "and")
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Paradise Teal
Paper Artsy Fresco Finish: South Pacific, Bora Bora, Limelight
Verpakking van Verkade spritsen, Magnum wit ijsje, Mini Twix
Krantenpapier
Pilot Choose 0.7, white
Pilot Pop'lol, Turquoise Green
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails