woensdag 11 juli 2018

Zomerchallenge dag 22: Sleutels

Op dag 22 met Sleutels als opdracht bij de Zomerchallenge ontbreekt het me aan een origineel idee.
Maar omdat ik vind dat ik dan toch iéts moet maken, zet ik dat gebrek aan sleutel-inspiratie er dan ook maar op.



Ik heb eerst met een platte penseel kleur aangebracht met de Fresco Finish verf van Paper Artsy.
Met twee achtergrondstempels van Hein Design en Art Impressions maak ik gedeeltelijke afdrukken.
Daarna heb ik van de witte verf een soort "white wash" gemaakt door water toe te voegen.
Ook deze white wash breng ik met een platte kwast aan.
Ik druk wat Candied Apple Oxide inkt af op een acrylblok, neem met een waterpenseel inkt op en spetter die over de pagina heen.
Ik plak "sleutel" in vinyl letters op de pagina en schrijf de rest van de tekst er met een zwarte Posca omheen.
Ik heb rondom "sleutel" met Beryl Green een randje gekleurd, daarna met de Stabilo All Black en met een doezelaar de kleuren gemengd.
Met een witte Posca zijn accenten aangebracht bij de hele tekst.


Stempels:
Hein Design, K-566344
Art Impressions, T-2304
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Paper Artsy, Fresco Finish, Snowflake, Butternut, Prew, Orchid, Guacamole, Carribean Sea
Distress Oxide, Candied Apple
Vinyl letters
Doezelaar
Stabilo All Black
Caran 'dAche Luminance 6901
Posca PC-1M, bullet shaped 0,7 mm, white
Posca PC-1M, bullet shaped 0,7 mm, black
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails