woensdag 11 juli 2018

Zomerchallenge dag 23: Krant

Nog voordat ik wist dat het thema van de Zomerchallenge dag 23 "Krant" zou zijn, had ik dit artikel uit de krant van 20 juni al bewaard.
Vooruitziende blik.


Ik heb het artikel uit de krant gehaald, gevouwen op de vouw in het boek en opgeplakt.
Ik heb de bloemen op restjes papier gestempeld, uitgeknipt, gerangschikt op het krantenartikel en daarna opgeplakt.
Ik vond de paarden in de wei een belangrijk onderdeel van de foto, dus heb ik dat stukje in tact gelaten en er geen bloemen opgeplakt.
Met de groene Posca heb ik de bloemenstelen getekend en met de Signo Sparkling en de Signo wit accenten aangebracht op de bloemen.


Stempels:
Hero Arts, Fashion Flowers, LL976
Hero Arts, Pop Petals, LL022
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Signo wit
Signo Sparkling Gold, Oranje, Pink
Posca PC-1M, Bullet Shaped 0,7 mm, Light Green
Restjes gekleurd papier
Krantenartikel uit het plaatselijke suffertje Nieuwsblad De Kennemer
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails