woensdag 11 juli 2018

Zomerchallenge dag 24: Oranje

Lekker oranje kleurtjes, altijd leuk voor een pagina om weer iets in 1 kleur te doen.
Ik geef het toe, ik heb een klein beetje gesmokkeld met de muntblaadjes van het schijfje sinaasappel in het glas, en ook met de steel van de bloem en het witte in het hartje van de bloem.
De rode strepen komen uit een stift waar "dark orange" op staat, vooruit dan maar.


Ik heb op de ondergrond eerst heel licht het geel aangebracht omdat ik vaak vind dat het oranje dan beter tot zijn recht komt. Na het geel dus met de twee oranjes gesponst.
Met zwart het glas, de bloem, de zigzag en de streepjes gestempeld.
De bloem ingekleurd met de Zig stiften, daar ook de bloemensteel mee getekend.
Het glas heb ik ingekleurd met de Luminance potloden.
Met gewone Distress Carved Pumpkin in de achtergrond de spetters gemaakt met een waterpenseel, en de grote spetter en hartjes gestempeld.
Met de Signo Sparkling en wit accenten in de bloem aangebracht.


Alle stempels zijn van Gummiapan:
Glas: 15090103
Bloem: 16020202
ZigZag: 12070102
Streepjes: 13020302
Spetter: 12100501
Hartjes: 17050125
Happy Everything!: 16050113
Hampton Art, Decorative Lines Background, E2992 (voor intro en regels)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Bright Tangelo
Distress Oxide: Squeezed Lemonade, Dried Marigold, Carved Pumpkin
Distres inkt, Carved Pumpkin
Caran d'Ache Luminance 6901, Zig Clean Color Real Brush,
Zig Clean Color Real Brush
Micron 0.3 black
Signo Sparkling Orange
Signo wit
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails