woensdag 4 juli 2018

Zomerchallenge dag 20: Bladzijde uit je agenda

Voor dag 20 bij de Zomerchallenge heb ik een bladzijde uit mijn agenda gescand en daar de pagina van gemaakt.


Op dag 20 heb ik ook de 20e datum van de Zomerchallenge uit mijn agenda gehaald, gescand en geprint, en daar iets mee gestempeld.
In mijn agenda staan afspraken en dat soort dingen altijd met een kleurtje aangegeven, dus die heb ik op deze scan over gekleurd met een markeerstift.
Aan de zijkant heb ik de rand van Stampers Anonymous gestempeld en de ringbandjes uitgeknipt.
De gescheurde randen zijn met Picked Raspberry gesponst.
Daarna de bladzijde in mijn boek geplakt, de landkaart, Travel en de koffers met zwart gestempeld.
Op een restje heb ik de postzegel gestempeld en ingekleurd met Luminance potloden.
Om een soort van postzegelrandje te krijgen heb ik de postzegel met een prikpen uitgeprikt en daarna opgeplakt.


Stempels:
Hero Arts, in het setje: Style de Luxe LL777, als losse stempel Suitcase A2522
Hero Arts, in het setje: International Tour de Luxe LL759, als losse stempel London Big Ben C2433
Stampers Anonymous, U4-956
Voor de info balk en lijnen: Hampton Art, Scrappers Toolbox, SC0629

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Picked Raspberry
Caran d'Ache Luminance 6901
Prikpen
Markeerstift roze
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails