donderdag 16 juni 2016

Zomerchallenge dag 16: Monochromatic

Vandaag is het thema bij de Zomerchallenge van de Craftorij, Monochromatic. Oftwel, alles in eenzelfde kleurstelling met alle tinten van die kleur.

Afgelopen week kreeg ik van Postzegels-met-Korting mijn bestelling opgestuurd, en dacht nog, stel dat het thema bij de Zomerchallenge een keer blauw is, dan kan ik die postzegels heel goed gebruiken.
Geen blauw als thema, maar koos in dit geval toch voor blauw.
De tekst een beetje gehusseld wat regels betreft. In de tweede regel de g voor "een" weggelaten, dus krijgt het een heel andere betekenis.
Maar wel een van mijn favoriete Nederlandstalige nummers.


De achtergrond heb ik gekleurd met Distress inkt op een craftsheet, dit nat sprayen en daar je papier doorheen halen.
De tekst met een blauwe gelpen geschreven.
En 1 echte postzegel geplakt, en het tussenstukje in het velletje van 10 zegels met een klein stukje songtekst.
Tot slot de randen met zwart gesponst.


Stempels:
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase (alleen voor de datum)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Broken China, Faded Jeans
Hema gelpen basic blauw
Postzegel van The Scene
Songtekst van The Scene, Blauw
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails