maandag 6 juni 2016

Zomerchallenge dag 5: Verfstrookjes

Gisteren was op dag 5 van de Zomerchallenge bij de Craftorij het thema, Gebruik verfstrookjes.
Die ik wel in voorraad heb, heb gehad, heb ik ze weggegooid, geen idee. De snelste oplossing was om vandaag een paar nieuw stroken te halen, die ze tegenwoordig in formaat half A4 hebben. Dus een paar dingen meegenomen.
Mijn idee wat ik eerder had kon met deze stroken niet, dus dan maar iets anders bedacht.


De diverse tinten witte stroken aan elkaar geplakt, expres de namen van de stroken laten zitten.
Dit gekleurd met Distress inkt op de gelliplate, daar een afdruk van de golven in gemaakt, en dat afgedrukt op de verfstroken.
De bovenkant van de stroken afgescheurd.
Met zwart de schelpen gestempeld, waarvan de voorste schelp is gemaskerd voordat ik de tweede schelp heb afgedrukt. De schelpen accenten met een witte pen gegeven.
De tekst met zwart gestempeld.
Met Lucky Clover en een waterpenseel spetters op de kaart gemaakt, daarna de verfstroken op de kaart geplakt.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Impression Obsession, Conch Shell, C4357
KiCoStamps, Plate 78, Achtergronden (2)
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Mowed Lawn, Peeled Paint, Mermaid Lagoon, Lucky Clover
Gelliplate
Brayer
Gelliroll wit
Waterpenseel
Verfstroken
    

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails