donderdag 30 juni 2016

10 Jaar Stamping Mathilda, dank je wel Godelieve!

Op 4 juni 2006 begon Godelieve met haar blog Stamping Mathilda.
Op de laatste dag van juni ben ik het sluitstuk om haar te feliciteren met 10 jaar bloggen.
Naar een idee van het zoon Rik en met behulp van Anneke vroeg Anneke me dat vorige maand, en ja, natuurlijk wil ik daar heel graag aan meedoen!

Maar allereerst is dat natuurlijk een felicitatie waard, Godelieve, van harte met je 10 jarig jubileum van Stamping Mathilda!

Om Godelieve te feliciteren stuurde ik haar afgelopen week al dit kaartje.

Al 10 jaar bloggen, wat begon op 4 juni 2006,
waarbij er regelmatig een nieuwe blogbanner wordt gemaakt, maar ook wordt vérmaakt tot 3 prachtige kaarten (en ik al sinds dat ik blog dezelfde banner heb .....),


al 10 jaar bijna dagelijkse berichtjes,
al 10 jaar geweldige inspiratie, met geweldige stap voor stap uitleg,

al 10 jaar Sunday Scraps waarin restjes papier worden verwerkt tot ware kunststukjes (en ik me altijd afvraag waarom mijn restjes nooit tot deze prachtcreaties komen)


al 10 jaar zwart wit creaties in zowel kaarten, als projecten,



maar ook haar prachtige foto's in zowel kleur als zwart wit,

haar zelf ontworpen en gekerfde stempels voor Darkroom Door,


haar zo mooi georganiseerde blog,

de geweldige tutorials met bijvoorbeeld snijtips, maar ook, hoe maak je je eigen veelkleurige stempelkussen van ecoline inkt, of hoe red ik mijn "mislukte" achtergrond kun je er vinden,

 

ja, wat eigenlijk niet?! Volgens mijn kan ik nog uren doorgaan!

Dank je wel Godelieve voor al je inspiratie, steeds weer bezorg je me enorm veel plezier bij het kijken en ontdekken van jouw creativiteit en inspiratie, ik hoop dat we daar allemaal nog heel lang van kunnen genieten!
    

4 opmerkingen:

  1. Allereerst mijn grote bewondering en felicitatie voor Godelieve. Dank Godelieve voor al dit moois en jouw enorme inzet.

    Maar ook voor jou Yvon die dit alles zo schitterend hebt verwoord en onder de aandacht brengt van ons allemaal.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt Yvonne! Wat een lief bericht, over dingen waar ik zelf niet bij stilsta, ik doe gewoon maar wat :) Je supermooie kaart was een heel leuke verrassing, we hebben er met bewondering naar zitten kijken.
    Mooi sluitstuk voor "mijn" feestmaand. Binnenkort toon ik een verzamelbericht op mijn blog.
    Groetjes, Godelieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gezegd Yvon, wow! En allemaal waar. Mooie selectie en je kaartje voor haar is ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tof bericht voor mijn zus haar blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails