dinsdag 14 juni 2016

Zomerchallenge dag 14: (Tekst van) Een krantenkop

Terrasjesdag.
Dat is de kop van een heel klein krantenartikeltje over een voor  mij nogal suf bandje wat speelt op de terrassen in de buurt. Voor mij liever zonder, en eigenlijk het terras ook niet, ben geen terrasjesmens.
Maar bij de kop van het artikeltje had ik wel meteen een idee voor dag 14 vandaag bij de Zomerchallenge van de Craftorij.


Het krantenartikeltje heb ik wel uit de krant gescheurd, plaatselijke sufferdje van woensdag 8 juni toen het nog prachtig zomerweer was.
Stukje krant op de kaart geplakt en om de tekst kwijt te raken een laag gesso er overheen en wat gekleurd met Vintage Photo.
Met zwart de tekst, en het bistrosetje gestempeld,  welke ik heb ingekleurd met Signo goud en waarvan ik de zwarte randen van het bistrosetje met zwart accenten heb gegeven.
Voor de wijn heb ik een fles rode Festive Berries ontkurkt.
Tot slot de randen met zwart gesponst.

En toen was ik weer helemaal bij met de Zomerchallenge!


Stempels:
KiCoStamps, Plate 107, Diverse (12)
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Vintage Photo
Distress Marker, Festive Berries
Gesso
Signo goud
Micron 0.1
Krantenkop uit Nieuwsblad de Kennemer van 8 juni 2016
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails