maandag 27 juni 2016

Zomerchallenge dag 26: Doodle een grote letter van binnen

Die schat van een Coby dacht dat ze mij een plezier kon doen met de opdracht van dag 26 van de Zomerchallenge bij de Craftorij: Doodle een grote letter van binnen.
Grrrrrrrrrr!!!!!!
Maarrrrr, ik laat me natuurlijk niet kennen!
Hoewel ik inmiddels overal kleur aan de buitenkant zie, was ik er zo klaar mee, met dat gedoodle, dat mijn achtergrondkleur bij wit is gebleven!
Niet voor niets de W van Waaaat??? Alweer zo'n doodle?!


Met een Linex mal de W met een Micron 0.8 overgetrokken en in stukken verdeeld, en met de dunste Micron pen 0.05 ingetekend.
Daarmee is ook de tekst naast de W geschreven.
Met zwart de randen van de kaart gesponst.


Stempels:
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Micron Black 0.05 en 0.8
Linex Lettering Stencil 100., Linex 85100
    

2 opmerkingen:

  1. Ha ze stellen je daar op de proef geloof ik. Toch heel leuk uitgewerkt. Je wordt er nog fan van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een hele uitdaging weer zo te lezen maar je hebt knap gedoodeld hoor Yvon. Wat een werk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails