dinsdag 21 juni 2016

Zomerchallenge dag 18: Twee verschillende puntdiktes

Op dag 18 bij de Zomerchallenge van de Craftorij, Gebruik een pen met twee verschillende puntdiktes.
Ik had wel meteen iets in mijn hoofd, maar hm, niet helemaal naar mijn zin, maar het is niet anders. Had net als de vorige twee jaar besloten dat ieder kaartje 1 kans krijgt om gemaakt te worden, en niet goed is dan jammer, maar helaas.


Geen achtergrond, ook wel eens makkelijk, ha ha!
De "bloemen" heb ik gemaakt door met mijn vingers verf op de kaart aan te brengen en wat rond te draaien.
Rondom de bloemen met een Micron rondjes getekend en de stelen en bloemblaadjes geschreven.
Met een Posca de tekst in de bloemen geschreven.
Met Daler de spetters gemaakt en tot slot met zwart de randen van de kaart gesponst.


Stempels:
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Paper Artsy Fresco Finish, Banana, Lime Light, London Bus, Bougainvilla, Beach Hut
Posca Black, 0.9-1.3 mm
Micron Black, 0.8
Daler Rowney Acrylic ink, Black 032
    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails