woensdag 3 april 2013

Art Journal boekje bij Dina Wakley 3

Na de vorige pagina's (zie hier, hier en hier) vandaag de laatste twee pagina's en de kaft aan de achterkant.

Toevoeging later op de dag .... Natuurlijk super leuk dat ook Dina een berichtje heeft achtergelaten op mijn blog!


 
Helaas ben ik bij deze pagina het allereerste begin vergeten op de foto te zetten!
Toen ik daar aan dacht, zie hieronder, was de achtergrond al gekleurd,
al gewerkt met modelingpaste en stencils, en met kleuren en stencils.
En ook de silhouetten stonden er al op.
 

 
Een klein detail
en het eindresultaat.
 
 
Heel stiekem vond ik de laatste pagina in mijn boekje ook de mooiste.
 



Twee details van de pagina
en het eindresultaat.

Tot slot de kaf aan de achterkant, die net als de kaft aan de voorkant is gemaakt van de overblijfselen van het boekenpapier wat ik heb gebruikt om onder mijn werk te leggen tijdens het sprayen met inkt.

 
 
Wat een geweldig leuke workshop, héél veel geleerd!
 
Ook erg leuk om Dina in actie te zien en te kijken hoe zij de dingen doet.
 
 


En echt alles mocht op de foto, zowel foto's met Dina samen (zie hier), als haar werk, maar ook werd heel geduldig alle boeken gesigneerd voor diegene die dat wilde.

 
En wat een geweldig leuk mens is die Dina Wakley!
Heel knap hoe ze een heel strak schema op zo'n dag hanteert en je ook ontzettend achter je broek aan zit, maar waar je eigenlijk helemaal geen erg in hebt! Alles op tempo, maar voor mijn gevoel heel relaxt. Dat moet je maar kunnen.
En je enthousiast maken om 10 uur 's morgens, maar je nog steeds enthousiast hebben om 4 uur in de middag, waarmee zo'n dag voorbij vliegt. Ook dat moet je maar kunnen, en Dina kan dat dus!
 
Neemt niet weg dat ik helemaal gesloopt was toen ik thuis kwam en om 20.50 uur (wintertijd) in bed lag! Heerlijk in dromenland richting de volgende workshop op zondagochtend.
Hieronder een kleine sneakpeak van het resultaat van die dag ..... ha ha!
 
Met dank aan Jeanette voor de foto!
    

21 opmerkingen:

  1. Echt een prachtig boekje , Yvonne , om fier op te zijn, en je hebt weer van alles bijgeleerd om weer nieuwe mooie zaken te maken, daar doen we het voor niet??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterend resultaat zeg, echt prachtig! Ik heb dat boek van dina gekocht vorige week, prachtig om te zien hoe ze alles op papier krijgt!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we genoten hé Yvonne!En inderdaad wat een heerlijk mens die Dina. Je hebt er weer een mooie post van gemaakt.Die laatste pagina was inderdaad erg mooi.
    Groetjes Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig deze bladzijden ik ben ook nog steeds aan het bijkomen, maar wel werkend in haar boek:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad hard werken geblazen.... zo een hele dag aan de knutsel. Leuk al die foto's en volgens mij een workshop om niet snel te vergeten.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier kwijl ik echt van Yvon. Ik vind dit zo onwijs mooi. Kan ik tijden naar blijven kijken (haha maken is beter denk ik)
    Wat een moois heb je gemaakt.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi geworden Yvon! Al ben ik natuurlijk eigenwijs en vind de eerste page het mooist... Zie er naar uit je dit weekend te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful art...so great to have you in class. Love your "happy hands," too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful pages with gorgeous patterns and textures and so on, love them all and your colorful hands:-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PIN!! Wat een heerlijk resultaat Yvon en zulke handen geven dan ook aan hóe creatief je bent geweest...super!

    Toedelsssss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful pages Yvon! I spot 'white space'! Yes, I'm on chapter 3! :o)
    Dina is a great teacher, lucky you!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic pages :) Your hands are very familar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan je handen is wel te zien hoe lekker je bezig bent geweest Yvon.
    Het resultaat van al dat "harde "werken is SUPER SUPER mooi en heel gaaf.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan je handen te zien heb je hard gewerkt. Mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige pagina's en achterkant. En wat een heerlijke o zo herkenbare vieze handen.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige pagina's en een prachtig boekje Yvon. Ik vind je laatste pagina ook een echte beauty.
    Ik denk dat ik dat boek van Dina ook maar aan ga schaffen. Hopelijk laten ze er zondag in Zeist nog eentje voor me over ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi!!! Het boekje, de foto's de uitleg, jouw enthousiasme, alles...
    Kan mij voorstellen dat je veel geleerd hebt en vooral er van genoten hebt. Velen wilden zeker in jouw plaats zijn...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om dit zo te zien. En wat een prachtig resultaat. Een fijn weekend gewenst. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. That looked a lot of fun!!! Live the colours!! Hugs Juls xxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails