zaterdag 20 april 2013

Verjaardag

Voor een jarige collega maakte ik dit kaartje met stempels van Different Colors.

 


Voor de twee achtergrondkaarten gebruikte ik creme cardstock en donker craft karton waarvan ik de randen heb gedistrest en gesponst met bruin.
De strepen heb ik gestempeld met Versamark en geëmbost met wit.
Op een crema label heb ik het Vintage Label gestempeld met bruin, een strookje afgescheurd, en de twee zijkanten gesponst met bruin. Het label daarna voorzien van een touwtje.
Het rondje en de vaandels zijn gestempeld met Versamark en geëmbost met wit en daarna uitgeponst en uitgeknipt.
"Hoera!" is gestempeld met Versamark en daarna geëmbost met blauwe glitteremboss. De randen zijn gedistrest en gesponst met bruin, waarna ik de tekst heb vastgeniet op het rondje met vaandels.
Daarna heb ik alles vastgeplakt op de kaart.


Stempels:
Different Colors, Circle Graphic, S-00027
Different Colors, Vaandel, S-00235
Different Colors, Vintage Label, S-000276
Different Colors, Water Stripe, S-00164
JustRite, Curlz 95pt

Inkt etc.:
Memmories Art Print Brown
Versamark
Embossingpoeder Different Color, Opaque Vanilla White Regular
Embossingpoeder WOW, Blue Glitz
Donker en lichter craft karton
Touw
    

17 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart Yvon!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kraft met wit en dan dat beetje blauw, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en lekker stoer die nietjes.Ik vind het een hele mooie kleurencombi,dat blauw "popt"er echt uit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi samengesteld deze kaart, Yvonne!!!Je collega zal tevreden zijn!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi deze kleuren bij elkaar
    yvon. Prachtige combinatie, zal je collega zeker kunnen waarderen.
    lieve groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk daar zijn ze! De DC stempels die je hebt aangeschaft :) en meteen zo'n leuke kaart ermee gemaakt!! Ik ga even terug in de tijd op je blog, kijken of je nog meer moois gemaakt hebt dat ik nog niet gezien heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben je even zoet mee geweest! Leuk om deze technieken bij jou op deze manier te zien! Die kleurencombi is een van mijn favo´s! Fijne zondag en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch kaartje en prachtige combinatie van kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje zo Yvon!
    Leuk dat bruin met blauw gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Yvon met hele mooie kleuren.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje, Yvon, mooie kleurencombinaties.
    Heel veel groetjes van,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In het echt helemaal mijn smaak!!!!! Ik wist niet dat wij collega' s zijn (partners in crime misschien ;-) ) dank!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails