dinsdag 16 april 2013

Woordenboek B - Blad

Voor de letter B in mijn woordenboek gebruikte ik het woord "Blad".
 
 
Voor de achtergrond heb ik de twee pagina's eerst ingesmeerd met een heel dun laagje gesso.
Daarna kleur aangebracht met Lyra aquarelkrijt en water.
De bladeren en tekst heb ik gestempeld met zwart.
Met een stukje sequent waste en twee kleuren Distress inkt wat details aangebracht.


Stempels:
Hero Arts, Leaf Cluster, CG288
Stampers Anonymous / Tim Holtz, Worn Text, CMS156

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Distress Peeled Paint, Peacock Feathers
Lyra Aquarelkrijt
Gesso
Sequent waste
Gelpen zwart
    

13 opmerkingen:

  1. Eenvoudig maar mooi, , krijg ook weer zin om een woordenboek te gaan beschilderen, eerst nog een woorden boek op de kop tikken, das toch weer wat anders als een kaartje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...great muted background colour Yvon, perfect for the hero arts silhouette, very effective...Melxx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk een woordenboek, begrijp ik het goed dat jij pagina's gebruikt en niet een heel woordenboek? Ook een goed idee want ik zoek al een tijdje een woordenboek bij de kringloop voor dit doel

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the soft colours, and the colour wash look you have created! Hugs Juls xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely muted colours! A fab page Yvon! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n woordenboek. Ziet er goed uit die eerste twee bladzijden.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hier ook nog tig woordenboeken liggen, dus als je deze vol hebt ;)) de a en b zijn goed gelukt Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n geïllustreerde pagina! Die vorige aap pagina was ook al zo'n leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke pagina's, de vorige ook. Je gaat snel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en mooi Yvon en leuk om hier een echt woordenboek voor te gebruiken.
    Je brengt me weer op een super leuk idee.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer prachtige kunstwerken gemaakt de laatste tijd. Leuk dat je ook (net als Godelieve) aan een woordenboek bent begonnen.

    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails