zondag 14 april 2013

Woordenboek A - Aap

Ik ben er ook maar voor gevallen, een woordenboek!

Voor de letter A in mijn woordenboek gebruikte ik het woord "Aap".

Op de pagina's heb ik eerst een heel dun laagje gesso aangebracht, daarna nat gemaakt en gekleurd met vloeibare acrylverf en Distress paint.

Alle afbeeldingen zijn gestempeld met zwart, de middelste rij aapjes heb ik ingekleurd
met Distress inkt en een waterpenseel.

 

Daarna heb ik bovenaan Aap geschreven, dat vond ik zelf wel redelijk geslaagd.
En onder geschreven, wat ik helemaal niet geslaagd vind.
Maar ja, dan staat het er al op hè.
Tussendoor heb ik nog Aap en een aantal bladeren gestempeld.


Stempels:
Viva Las Vegas, Monkey Arms Up, 10196
Viva Las Vegas, Monkey Climbing Right, 10192
Viva Las Vegas, Monkey Walking Left, 10198
Viva Las Vegas, Monkey Branch, 7431
Stampers Anonymous / Tim Holtz, Worn Text, CMS156
Different Colors, Sunflower Leaf, S-00299

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Gesso
Golden Fluid Acrylics, Tranparent Red Iron Oxide
Distress, Peeled Paint
Distress Paint, Bundled Sage, Peeled Paint
Gelpen zwart
    

11 opmerkingen:

  1. Schitterend Yvonne, prachtige pagina voor je woordenboek, weer een pracht werk begonnen, ik ga eens zien wat ik ook kan doen, eens iets anders als kaartjes, maar voorlopig nog altijd druk druk druk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag deze ABC journals ook al eerder voorbij komen en het is een heel leuk idee. Alleen de tijd ontbreekt.Dus kom ik me aan jouw ABC verlekkeren.
    Ja, als de aap uit de mouw is, komt de B..... Ben Benieuwd!!
    xxx
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, leuk zo'n ABC woordenboek. Ik heb het inderdaad ook al vaker gezien maar het is nu juist zo leuk om te zien wat iedereen voor woord kiest.
    Wie weet, ga ik ook nog eens voor de bijl maar nu nog even niet.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ben benieuwd hoe je de andere letters gaat invullen... Deze is in ieder geval al anders als de meesten (appel of Art) en heerlijk van kleur! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk resultaat Yvon en grappige stempels van de aapjes!
    Mooi ingekleurd met je verfjes etc.
    Lekker bezig geweest zo te zien!

    Toedelsssssss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke pagina Yvon en leuk zo die aapjes.
    Ben heel benieuwd hoe de rest gaat worden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fun page!! The colours are amazing!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top dat je ook met een woordenboek begint! Dit is al een heel leuke start!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om op deze manier je woordenboek te alteren, ziet er helemaal TOP uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een vrolijk geheel, zo die aapjes!! Mooie pagina geworden, al ben ik zelf niet zo van de 'woordenboeken' ..☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails