dinsdag 2 april 2013

Art Journal boekje bij Dina Wakley 2

Na de eerste indruk van afgelopen zaterdag en de eerste twee pagina's van het boekje, vandaag de derde en vierde pagina.

 
De derde pagina begon zo .... maar ik ben een beetje vergeten de tussenstappen op de foto te zetten.
Dus alleen het begin ...

 
... en het eindresultaat.

 


 
Voor de vierde pagina hebben we eerst papier en stukjes jute op de pagina geplakt, daarna komt het kleuren en kliederen.






 Morgen de twee laatste pagina's en de kaft aan de achterkant.
     

16 opmerkingen:

  1. Prachtige workshop Yvonne, , ja dat had ik ook wel willen beleven!!! Deze twee pagina's zijn super, zowel van samenstelling als van kleuren !!!Fantastisch toch dat Dina Wakley haar kennis wil delen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is de harten pagina een knaller, heerlijk!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, vooral de bladzijde met de harten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind alle pagina's tot nu toe allemaal hartstikke gaaf, dan zullen de laatste 2 ook heel gaaf zijn.
    Wat een geweldig leuke technieken worden er gebruikt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien wat je allemaal hebt gemaakt in je techniekenboekje. Het ziet er erg leuk uit. Ik vindt het werk van Dina ook erg mooi. Je hebt er een aantal geweldige pagina's van gemaakt. Ben benieuwd naar de rest. Veel plezier met het uitproberen van de nieuwe geleerde technieken. En nu ze ook onthouden. We kennen inmiddels al zoveel technieken dat je er wel eens een vergeet. Tenminste dat is bij mij zo.
    Fijne week.

    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer veel leuks te zien op je pagina's Yvon...de hartenpagina vind ik supermooi!

    toedelsssssssss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijke pages, als ik dit zie, gaan mijn handen jeuken om zelf ook aan de slag te gaan, lol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me bij Marijke aan.... joh ik wil ook weer aan de gang, maar de tijd.... vandaag nog zo veel te doen, dus geen artjournal ben ik bang. Je pagina's zijn prachtig en leuk om de tussenstapjes te zien.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om zoveel te zien van die super leuke workshop!!!
    Dat was genieten zo te zien!
    En wij genieten nu een beetje mee van je prachtige voorbeeld boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful pages with fantastic details.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook al zo mooi, voor al die met die harten.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch wel heel mooi Yvon! Leuk om een paar van je stappen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails