dinsdag 25 december 2018

Top2000 Read all about it

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.

Op nummer 1983 Read all about it van Emeli Sandé.


Eerst heb ik de pagina gekleurd met Distress Oxide inkt.
Daarna met zwart de achtergrond van Aal&Create gestempeld.
Het bruine papier is cadeaupapier van een hobbywinkel (MarzKreatiek in Alkmaar), wat ik uiteraard heb bewaard!
Daar heb ik een whitewash van witte gesso aangebracht.
Het boekje is 3x gestempeld op datzelfde cadeaupapier met een stempel van een opengeslagen boek. Op de achterzijde van de pagina's heb ik een tekststempel van Hero Arts gestempeld zodat je ook tekst ziet als je het boekje openslaat. Het heeft 3 pagina's, aan elkaar genaaid met dun garen.
Tot slot de tekst geschreven en de randen van de pagina's met zwart gesponst.


Stempels:
Shake it, IT017
Hero Arts, Iralian Poetry Background, S1832
Aall&Create, Layered Grunge, #55

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Oxide inkt, Tumbled Glass, Broken China, Stormy Sky, Faded Jeans
Gesso wit
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped zwart en wit
Krantenpapier
DMC garen zwart
   

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails