zaterdag 29 december 2018

Top2000 1999

Vandaag staat er maar 1 nummer uit mijn eigen lijst in de Top 2000, namelijk 1999 van Prince op nummer 710.

Omdat ik net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's, hoefde ik niet te kiezen welk nummer ik zou maken vandaag.


Ik heb de achtergrond gekleurd met blauwe Distress inkten. Kreukel een boterhamzakje, dep dat steeds op je inktkussen en "stempel" het dan gekreukeld af op papier of in je art journal.
Daarna water in je hand doen en dit op je papier spetteren. Even latten intrekken op je papier, daarna drogen Dus niet vóór het spetteren drogen, dan werkt deze techniek niet.
Met een satéprikker witte spetters van acrylinkt gemaakt.
Ik scheur een stuk dubbelzijdige plaktape die ongeveer te grootte is van de strookjes als ze opgeplakt zijn.
Van het maken van de kerstkaarten heb ik nog een paar strookjes over, die gebruik ik voor deze pagina.
Ik bestempel de strookjes met de swirl, geef accenten met een witte gelpen) en Festive Berries, en spons de randjes met zwart.
Op het blauw-groene stukje papier stempel ik met Peacock Feathers de swirl, met zwart 1999, geef de cijfers daarna accenten met een witte Signo pen en plak het op.
Daarna ga ik stukje voor stukje de strookjes rangschikken en opplakken.
Tot slot strooi ik de zwarte embossingpoeder over de pagina, veeg het teveel daarvan weg en emboss met de heattool.


Stempels:
Autumn Leaves, Scribbled Numbers, 2508
Stampington, Wrought Scroll, C8473

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Festive Berries, Tumbled Glass, Broken China, Peacock Feather, Mermaid Lagoon
Restjes gelliplate prints
Daler Rowney Acrylic Inkt White 011
KiCoStamps Opaque Detail Embossingpoeder Black
Signo wit
Minimister met water
Dubbelzijdig plaktape
Plastic boterhamzakje
Satéprikker
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails