zondag 30 december 2018

Top2000 Als ze er niet is

Het kan nog net voor vandaag ......

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.
Vandaag op nummer 353 in de Top2000 Als ze er niet is van De Dijk.


De achtergrond heb ik gemaakt door met mini gelliplates afdrukken te maken in mijn Art Journal.
Daarna heb ik een kartonnen vorm van een dame gescand, verkleind, uitgeknipt en overgezet op stencil materiaal wat ik heb uitgeknipt.
Die dame heb ik op de pagina gelegd en licht met zwarte inkt gesponst aan de randen.
Daarna heb ik rondom de achtergrond stempels met verschillende kleuren Archival inkt afgedrukt en de witte lijnen getekend die het einde van een gang en de muren moeten verbeelden.
De lijnen steeds afgeplakt, met een stukje sequent waste de witte accenten aangebracht en daarna met stencils de zwarte patronen.
Tot slot met Posca's de tekst geschreven.


Stempels:
Studio Light, Grunge, Stamp SL341

Inkt etc.:
Archival inkt verschillende kleuren
Amsterdam acrylverf diverse kleuren
The Crafters Workshop, Tie Dyed, TCW194
Prima Marketing, Checker, 960186
Tim Holtz, Stripes Layered Stencil, THS004
Sequent waste kleine gaatjes
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped wit en roze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails