woensdag 26 december 2018

Top 2000 Time after Time

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.

Op nummer 1551 Time after Time van Cyndi Lauper.
Omdat het nummer van morgen ook van haar is, heb ik haar voornaam op de linker pagina geschreven en haar achternaam op de rechter pagina.


De achtergrond heb ik gekleurd door met mini gelliplates afdrukken te maken op mijn Art Journal pagina.
Ik heb met zwart de twee klokken gestempeld, bewust een beetje vaag, en met een witte Posca accenten aangebracht.
Daarna heb ik met witte acryl inkt en een satéprikker spetters gemaakt.
De tekst heb ik geschreven met een zwarte en witte Posca.

Ik zie dat ik ben vergeten om nog iets wits bij de cijfers van de notering in de lijst te doen, en ook dat ik ben vergeten de randjes zwart te sponsen. Jullie denken het er vast wel bij!


Stempels:
Carabelle Studio, Histoire du Temps, SA43009
Carabelle Studio, Horloge Un jour, une histoire, SA60060

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Mini gelliplates
Amsterdam acrylverf in bruin, oker, buff, geel en oranje
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
Satéprikker
Brayer
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped zwart en wit
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails