vrijdag 28 december 2018

Top2000 True Colors

Net als vorig jaar heb ik besloten om alleen de titels van de nummers te maken, dus inhoudelijk kan het heel anders zijn dan op mijn pagina's.

Op nummer 1033 True Colors van Cyndi Lauper.
Die stond er vorig jaar bij mij ook in (zie hier), en ik maakte er ook een pagina mee, maar toen heel anders dan nu.

De achtergrond heb ik gemaakt door met mini gelliplates afdrukken te maken op mijn Art Journal pagina, maar met contrastkleuren verf ook op een A4 pagina.
Daarna heb ik met roze de swirl van Stampington afgedrukt en met witte acrylinkt en een satéprikker  spetters gemaakt.
De bloemen heb ik met zwart afgedrukt op de A4 pagina, voorzien van witte accenten, uitgeknipt en opgeplakt.
Tot slot de tekst geschreven en de randen met zwart gesponst.


Stempels:
Aal&Create, Blossomed Numbers, #109
Stampington, Wrought Scroll, C8473

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Mini Gelliplates
Amsterdam Acrylverf diverse kleuren
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
Satéprikker
Posca PC-1M 0,7 mm bullet shaped zwart en wit
Signo wit




1 opmerking:

  1. Vandaag je kaartje gekregen. Wat een beauty weer Yvon. Van harte bedankt!
    Leuk idee om met de titels van de liedjes aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails