donderdag 28 december 2017

Top 2000 nrs. 1009 en 949

Ik heb met het maken van de pagina's voor de Top2000 van 2017 alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Vandaag heb ik van 2 nummers de volgende pagina's gemaakt:

1009 - Cyndi Lauper - True Colors, die ook in mijn lijst met nummers voorkomt waar ik op heb gestemd, en
949 - Abba - I have a dream. een groep die bij mij als tiener heel favoriet was.

Voor beide pagina's heb ik de achtergrond tegelijk gemaakt door Amsterdam acrylverf aan te brengen op een gelliplate, dit uit te rollen en er dan embossingsfolders in te drukken. Zowel gelliplate als de folders zijn op de pagina's afgedrukt.
Daarna heb ik met een stencil (The Crafters Workshop TCW237 Tile Texture) eerst met zwart gesponst, de verf goed drogen, dan het stencil een mm naar rechts en naar boven opgeschoven en met wit gesponst.
De verf weer goed drogen.

Rondom True Colors heb ik met een Signo glitterpen roze nog accenten aangebracht, op de foto helaas niet zo goed te zien.

In de woorden heb ik met een witte Posca stippen aangebracht.
Rondom de gedachtenwolk heb ik met Inktense Mallard Green 1230 een groenblauw accent aangebracht.
De dame is een stempel van Cherry Pie en met zwart op een witte ondergrond van verf gestempeld.

   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails