woensdag 27 december 2017

Top2000 nrs. 1582 en 1561

Ik heb met het maken van de pagina's voor de Top2000 van 2017 alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Op 26 december heb ik van 2 nummers de volgende pagina gemaakt:

nr. 1582 - Eurythmics - There  must be an Angel, en
nr. 1561 - Tom Petty - A Face in the Crowd.
Allebei geen leuke nummers, maar de titel is wel goed stempelbaar.


De achtergrond van deze twee pagina's is tegelijkertijd gemaakt door op een kleine gelli plate verf aan te brengen, er een patroon met een embossingfolder in de drukken en dat af te drukken in het art journal.
Met witte verf en een tamponeerkwast is patroon aangebracht met een stencil.



Stempels:
Stampotique, Boy Angel, 11010
Stampotique, Jester, 11016
Stampotique, Boots, 11004
I Brake for Stamps, Phrases 1303

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Verf, diverse lichte kleuren, in ieder geval wit
ProvoCraft, Cuttlebug Embossingfolders
Dylusions stencil
Tamponeerkwast
Gelliplate 3x5 inch



Na de gekleurde verf en het tamponeren met witte verf heb ik nog wat swirls gestempeld met een lichtoranje Distress inkt.


Stempels:
I Brake for Stamps, Large Sultry Face, 2601
I Brake for Stamps, Small Su;try Face, 2602
Unity Stamps, Off in the Distance Large, DD-1125A
Unity Stamps, Off in the Distance Small, DD-1126A
Cherry Pie. Thoughts, Plate 44
Cherry Pie, Venere, R537
Stampington, Wrought Scroll, C8473

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Dried Marigold
Verf, diverse lichte kleuren, in ieder geval wit
ProvoCraft, Cuttlebug Embossingfolders
Dylusions stencil
Tamponeerkwast
Gelliplate 3x5 inch
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails