woensdag 27 december 2017

Top 2000 nrs. 1277 en 1182

Ik heb met het maken van de pagina's voor de Top2000 van 2017 alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Vandaag heb ik van 2 nummers de volgende pagina's gemaakt:

nr. 1277 - Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal, geweldig nummer!, en
nr. 1182 - Spandau Ballet - Gold ..... wel aardig.



De onderkant van de pagina's is gesponst met groen, de bovenkant met blauw, en de heuvels zijn getekend met een Micron pen.

Stempels:
Viva las Vegas, Plate 910A
Viva las Vegas, Wheeled Ropewalk, 18830, Plate 1421
Viva las Vegas, Bird Head, 18363, Plate 1399
Viva las Vegas, Bird Head on Stick, 18513, Plate 1398
Cats on Appletrees, alle kleine figuurtjes

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters, Tumbled Glass, Mustard Seed, Spiced Marmelade, Festive Berries
Micron black 0.05




Ik heb eerst de achtergrond zwart gemaakt met zware spraypaint.
Gold is geschreven met donker goude verf, daar zijn ook de spetters mee gemaakt.

Inkt en verf:
Amsterdam Spray Paint, Onyx Black, 735
Amsterdam verf , Donkergoud 803
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails