woensdag 27 december 2017

Top2000 nrs. 1920 en 1888

Dit jaar ga ik proberen mee te doen aan de Top2000 2017.
Ik wil dit al jaren doen, en steeds komt het er niet van, maar nu (hoop ik) wel.

Ik heb met het maken van de pagina's alleen gekeken naar de titel van de nummers, en daar de pagina op afgestemd. Het kan dus gebeuren dat de inhoud/tekst van het liedje over iets heel anders gaat dan ik heb gemaakt.
Over het algemeen zijn de nummers waar ik op heb gestemd niet de nummers waar ik een pagina mee heb gemaakt.
Voor alle pagina's heb ik een vierkant Hema Photo Scrapbook gebruikt, de pagina's zijn niet voorbewerkt met een ondergrond.
Alle  stempels zijn afgedrukt met zwart, alle teksten zijn geschreven met een zwarte Posca.

Op 25 december heb ik van 2 nummers de volgende pagina gemaakt:
nr. 1920 - Cyndi Lauper - Girls just want to have fun, wat ik ook een leuk nummer vind, en
nr. 1888 - Womack & Womack - Teardrops, wat ik geen leuk nummer vind.

De achtergrond van deze pagina's is tegelijkertijd gemaakt.
Ik heb van een stencil de achterkant beïnkt met Distress inkt, deze nat gesprayd en afgedrukt op beide lege pagina's in het art journal.
De jurken enz. van de dames zijn ingekleurd met Luminance potloden.

Stempels:
Viva las Vegas, Senior Kickline 17677, Plate 1345
Viva las Vegas, Jumping Joy Lady, Plate 36
Viva las Vegas, Girls just want 17414, Plate 1332

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, diverse lichte kleuren
Luminance 6901



Na het stempelen en schrijven heb ik met witte acrylinkt en een spetterkwastje nog witte spetters gemaakt.


Stempels:
Unity Stamps, Windows tot the Soul large, DD-1129A
Designs by Ryn, Water Droplets 2, CM-T11
Designs by Ryn, Wate Effects 2, HM-M2

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, diverse lichte kleuren
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails