dinsdag 28 juni 2016

Zomerchallenge dag 29: Ambigram of Palindroom

Voor morgen, op dag 29, is de opdracht bij de Zomerchallenge van de Craftorij een Ambigram of een Palindroom. Maar omdat ik het zo'n leuke opdracht vond, heb ik het meteen gemaakt.
Een ambigram is gewoon en ondersteboven te lezen en levert dan dezelfde of een andere betekenis op.
Een palindroom die je achterstevoren kunt lezen en dan hetzelfde betekent.
Ik koos voor Negen. En het cijfer 9 is ondersteboven een 6, dus heb ik zowel het ambigram als palindroom op één kaart gecombineerd.


De achtergrond heb ik gekleurd met acrylverf op de gelliplate.
Het woord negen en de cijfers 9 en 6 heb ik met zwart gestempeld, en de cijfers witte accenten gegeven.
De achtergrondtekst heb ik met zwart en een tweede afdruk gestempeld.
Met de Liquitex rose en wit spetters aangebracht.
Tot slot de randen met zwart gesponst.


Stempels:
Autumn Leaves,Scribbles Numbers
Limited Edition,  Stamp 98
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase
JustRite, Curlz

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Talens Amsterdam Acrylverf, diverse kleuren
Gelliplate
Brayer
Signo wit
Liquitex Paint Marker, Fluorescent Pink, Titanium White
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails