vrijdag 29 juli 2016

Zomerchallenge dag 59: Transfer

Op dag 59 bij de Zomerchallenge van de Craftorij is het thema vandaag: Gebruik een transfer.
Jaaaaa, ik ben best heel tevreden over mijn transfer!

Na vandaag nog maar 2 dagen Zomerchallenge te gaan. Raar hoor, volgens mij zijn we nog maar net begonnen, zijn die twee maanden al weer voorbij!


De achtergrond is een restje van een gelliplate print.
Met gelmedium het plaatje opgeplakt, goed laten drogen, en toen met flink wat water gaan rubben.
Met bruine Distress de achtergrond gestempeld met een tweede afdruk en met zwart de tekst gestempeld.
Tot slot met zwart de randen gesponst.


Stempels:
Impression Obsession, Life is a Journey, C3775
Impression Obsession, Seth Apter, Solar System, 3134-Lg
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Gathered Twigs
Liquitex Medium Matte
Plaatje uit een Djoser vakantiegids
Restje gelliplate print
Water
    

2 opmerkingen:

  1. Ha Dank je wel voor de uitleg ik had het bij Birgit Koopsen al eens gedaan vind het heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dank je wel voor de uitleg ik had het bij Birgit Koopsen al eens gedaan vind het heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails