donderdag 7 juli 2016

Zomerchallenge dag 37: Paraplu

Vandaag is het thema bij de Zomerchallenge van de Craftorij: Paraplu.
Die ik al een keer eerder in deze challenge gebruikte, maar ja, maakt niet uit.


De achtergrond heb ik gekleurd door Distress inkt aan te brengen op een craftsheet, nat te sprayen met water en daar de kaart doorheen te halen. Goed drogen tussen de laten door.
De golven, paraplu's, eendjes en regenspatten met zwart gestempeld.
De paraplu's en regendruppels accenten met een witte pen gegeven.
De tekst, waarvan ik was vergeten dat ik die ook nog wilde stempelen, toen maar op een stukje wit papier gestempeld, uitgesneden en de randen met zwart gesponst. En toen maar rechts onder in de golven geplakt, in plaats van links boven op de kaart te stempelen.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Sprakle en Sprinkle, Sring Swirl 425
KiCoStamps, Achtergronden (2), Plate 78
KiCoStamps, Tekstsheet (19), Plate 76
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Tumbled Glass, Evergreen Bough, Vintage Photo
Craftsheet
Heattool
Minimister met water
Signo wit
    

1 opmerking:

  1. Heel lief bedoeld die kusjes, maar nu heb ik er wel genoeg van gehad hoor en anders is je voorraadje helemaal op. Das zonde toch???
    Gaaf gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails