zondag 31 juli 2016

Zomerchallenge laatste dag 61: Maak een kaart in 15 minuten

Vandaag de allerlaatste dag van de Zomerchallenge 2016! Wat is dat snel gegaan! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iedere dag een kaartje maken van de afgelopen 61 dagen al weer voorbij zijn.
Vandaag is het thema: Maak een kaart in 15 minuten. Wat mij nooit lukt, want voor het bij elkaar sprokkelen van de materialen, bedenken, achteraf schoonmaken en weer opruimen, daar ben ik al meer dan 15 minuten mee bezig, ha ha!


De achtergrond is een restje gelliplate print waar nog de afdruk van een Art Foeamie te zien is.
Met zwart de vrouw gestempeld.
De swirl op de achtergrond met oranje gestempeld en gezicht en swirl her en der witte accenten gegeven.
Met zwarte de stippen gestempeld.
"Live Creatively" op de computer gemaakt, uitgesneden, de randjes met zwart gesponst, gemat op zwart en opgeplakt op de kaart. Rondom accenten met zwart en wit.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.

Zoals ieder jaar gaan de kaartjes eerst allemaal op de foto voordat er een boekje van wordt gemaakt. En natuurlijk komt dat ook nog op mijn blog.


Stempels:
Stampendous, Cling Glance, CRR200
Impression Obsession, Spatter, CC059
StampinBack, B198
Art Foamies, Zig Zag
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Spiced Marmelade
Restje gelliplate print
Computerprint van de tekst
Signo wit
Pilot Permaball Black

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails