woensdag 13 juli 2016

Zomerchallenge 2016: Opwarmertje 3, Hoeden, petten en damescorsetten

De opwarmertjes bij de Zomerchallenge van de Craftorij waren er natuurlijk al in mei, maar nummer 2 en 3 moest ik nog maken.
Nummer 3 zijn de Hoeden, petten en damescorsetten. Waarvan ik wel meteen wist welke stempels ik wilde gebruiken, maar het kwam er vandaag pas van.


De achtergrond heb ik gekleurd met Distress inkt.
De torso's, de hoeden en de tekst met zwart gestempeld.
De corsetjes nogmaals gestempeld, maar dat op dessinpapier. Dit uitgeknipt en op de torso's geplakt.
De hoeden heb ik ingekleurd met de Real Brush en accenten gegeven met een witte pen.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Lost Coast Design, Mannequins
Dylusions, Mini Couture, DYB37880
Studio Art Stamps, Mirte
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Mustard Seed, Ripe Persimmon, Picked Raspberry, Cracked Pistachio
Zig Clean Color Real Brush
Signo wit
Restjes dessinpapier
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails