zondag 3 juli 2016

Zomerchallenge dag 32: Songtekst

Ik geloof dat ik inmiddels wat dagen door elkaar heen aan het maken ben, vandaar vandaag dag 32 van de Zomerchallenge bij de Craftorij, Songtekst.

Omdat sommige mensen niet weten of er nog een morgen zal zijn, en dat in mijn dierbare vriendenkring straks wel aan de orde is, spreekt alleen dit deel van deze songtekst me aan.
Waarmee voor mezelf ook meteen duidelijk is waarom ik geen bucketlist heb .....


De achtergrond is een restje van een gelliplate print, waar ik op de achtergrond een klok heb gestempeld met een tweede afdruk. De wijzer van de klok is nog net te zien.
Op de voorgrond een klein stukje van een andere klok, want sommige mensen hebben nog maar heel weinig tijd.
De tekst heb ik met een zwarte Micron pen geschreven.

Stempels:
Carabelle Studio, Histoire du Temps, SA40009
Carabelle Studio, Horloge un Jour Histoire, SA60069
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Vintage Photo
Talens Amsterdam acrylverf, diverse kleuren
Gelliplate
Micron Black 0.1
    

1 opmerking:

  1. Mooi Yvon en dit is ook een van mijn lievelingsnummers, qua tekst en inhoud.........met een ieder van ons als mens kan het elke seconde afgelopen zijn....maar als je het weet dan ligt het gevoel toch heel anders he? lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails