dinsdag 26 juli 2016

Zomerchallenge dag 56: Wie is je held?

Omdat ik gisteren en vandaag in dagen heb omgedraaid, is het thema van vandaag bij de Zomerchallenge van de Craftorij: Wie is je held?
Nu heb ik helemaal niets met dit soort onderwerpen van de beste, helden, trots, enz., maar goed, moest toch iéts verzinnen.
Dan misschien maar mijn knutselheld? Van het afgelopen jaar is dat ongetwijfeld de gelliplate, ha ha!

Dus voor de 12e keer deze Zomerchallenge een kaartje met een gelliplate achtergrond.
Eerst natuurlijk weer een berg afdrukken gemaakt, want als je eenmaal bezig bent, kom je er niet meer van los.


De berg afdrukken die ik van tevoren maakte.
Voor 1 zomerchallengekaartje, ha ha!

Op een gelliplate print de vrouw met zwart gestempeld en omlijnd met een witte pen.
Her en der op de achtergrond met zwart de tekst in delen gestempeld (steeds een tweede afdruk).
Met een paletmes vegen witte verf aangebracht, en ook strepen wit met de zijkant van het paletmes.
De tekst met zwart op wit cardstock gestempeld, uitgeknipt, de randen met zwart gesponst en opgeplakt op de kaart.
De tekst omlijnd met zwart en wit.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Dina Wakley, Silhouetted Women, MDR46103
Carabelle Studio, Lecon de Typographie, SMI0159
KiCoStamps, Tekstsheet (19), Plate 76
Art Foamies, Gone Dotty
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Gelliplate
Paletmes
Talens Amsterdam Acrylverf, Diverse kleuren, Titaanwit 105
Pilot Permaball Black
Signo wit
    

1 opmerking:

  1. Ik vind dat je een creatieve oplossing voor je "probleem" hebt gevonden. Mooie kaart. Ik geniet van al je werken, de meeste zie ik op face book.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails