dinsdag 5 juli 2016

Zomerchallenge dag 35: Emoticons

Vandaag is bij de Zomerchallenge van de Craftorij het onderwerp Emoticons.
Waar ik eigenlijk een beetje een hekel aan heb, aan die ronde dingen, met allemaal dezelfde gezichtjes, en ik me ook altijd heb afgevraagd, waarom zijn die dingen eigenlijk rond?
Tijd dus voor iets anders, ha ha!


De blokken, met 9 blokken op 1 stempel, heb ik twee maal met groen naast elkaar gestempeld.
De letters Emoticon met ander groen verdeeld in de vakken.
Eén vakje los op papier gestempeld en uitgeknipt zodat ik daar een masker van kon maken. De rest van de vakjes met hulp van dat masker gevuld met kleine ronde stempeltjes, die nu dus in een vierkant vakje zitten.
Rondom de vakjes met een afbeelding de randen  een accent met een zwarte Micron pen gegeven.
Tot slot de randjes met zwart gesponst.


Stempels:
AladinE, Fleurieux, F69210
Hero Arts, Legacy Letter, LL929
Hein Design, M-07188391
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Twisted Citron, Lucky Clover
Micron Black 0.05
    

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails