woensdag 13 juli 2016

Zomerchallenge: Opwarmertje 2, Gebruik inpakpapier

Vandaag ook opwarmertje 2 van de Zomerchallenge bij de Craftorij van afgelopen mei gemaakt. Het thema was Gebruik inpakpapier.
Van en prachtige bos bloemen die ik afgelopen maand van mijn collega's kreeg, heb ik het inpakpapier bewaard en nu gebruikt.


Ik heb het gekreukelde inpakpapier afgescheurd op de maat van de kaart, en opgeplakt.
Met zwart de bloemen gestempeld. De oorspronkelijke stempel is de grote stempel links, met 1 bloem aan de stelen. Die bloem heb ik gemaskerd om de tweede bloem te stempelen.
Voor de kleinere bloemen rechts heb ik de stempel met grote bloem omgekeerd en alleen de onderkant van de stelen ondersteboven gestempeld. Van de kleine bloem, die los op de sheet zit, twee maskers gestempeld en geknipt, en na het stempelen van de stelen de bloemen gestempeld. En dus ook hier gemaskerd.
Daarna de stelen en bloemen met Distress inkt en het waterpenseel ingekleurd. Zelf vind ik het wel leuk dat je de tekst door het inkt heen blijft zien.
De bloemen accenten gegeven met een witte pen.
Tot slot de tekst met zwart gestempeld en de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
KiCoStamps, Flora en Fauna (8), Plate 62
KiCoStamps, Tekstsheet (23), Plate 105
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Mustard Seed, Spiced Marmelade, Picked Raspberry, Shabby Shutters, Peeled Paint
Waterpenseel
Gelliroll White
Stukje inpakpapier van bloemen
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails