dinsdag 25 augustus 2020

KiCo Challenge 2020: Spiegeltje spiegeltje.....

Vandaag heb ik een uitdaging van een paar maanden geleden ingehaald, bedacht door Lizenka, met als thema Spiegeltje spiegeltje aan de wand.




Ik heb eerst de pagina's bewerkt met gesso, en daarna met de verschillende kleuren verf en water de pagina's gekleurd.
Goed drogen.



Daarna heb ik op dezelfde manier eerst nog oranje toegevoegd en gedroogd, en daarna blauw

Met de twee stencils en witte gesso heb ik wat meer patroon aangebracht.


De dunne aluminium stukjes heb ik eerst schoongemaakt met een beetje vloeibare zeep en een spons en daarna opgeplakt met tacky tape.


De dame heb ik met zwart gestempeld.....

..... en accenten gegeven met een witte Signo pen.
De tekst heb ik met zwart op een wit stukje papier gestempeld, uitgeknipt de randjes met zwart gesponst, en opgeplakt.
De randen van de pagina's heb ik ook met zwart gesponst.

En dan komt natuurlijk dé vraag, zou de linker pagina spiegelen de de aluminium plaatjes op de rechter pagina? Want ik heb het niet van tevoren getest.....


Gelukkig is het figuur van de dame en de gekleurde achtergrond goed te zien in het  spiegeltje op de rechter pagina!


Heel veel inspiratie en stempelplezier, groetjes van Yvon 


De stempels zijn van KiCoStamps:
Art Journal sheet 3, plate 91
Tekstsheet 23, plate 105

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Gesso wit
Lumiere, Perlescent Magenta 573, Pearlescent Turkuoise 571
Art Anthology Sorbet, Ferrari, Viridian, Outrageous Orange, Honolulu Blue
Carebelle Studio, Points, TE-40110
Joy! Embossing stencil, 6002/0811
Minimister water
Spiegelende aluminium plaatjes
Tacky Tape
Pilot Permaball zwart
Signo wit
Art Journal
     

1 opmerking:

  1. Impressive stamping work Yvonne! Your artwork is apt for the theme mirror on the wall. The pattern work using stencils looks creative. I purchased the stamping stuff from KicoStamps as recommended by you. It is of extraordinary quality. I am about to post my first stamping work in my blog related to Painting and Handicrafts.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails