zaterdag 9 juni 2018

Zomerchallenge dag 2: Vierkantjes

Voor dag 2 van de Zomerchallenge gebruikte ik een restje van een gelliplate print om de Vierkantjes op te stempelen.


Ik was begonnen met een achtergrond met vierkantjes van een Art Anthology stencil, maar vond het achteraf niet veel soeps.
Een andere bladzijde kan ik niet nemen, gesso wilde ik er niet overheen doen, tja .... dan alles er  maar gewoon zo overheen doen.
De vierkantjes van de stempelafdruk heb ik los van elkaar gescheurd en opgeplakt op de pagina.
Daarna met zwart het woord Vierkantjes op verschillende vierkantjes gestempeld.


Stempels:
Hero Arts, Legacy Letters, LL929
? Stempel met blokmotief / vierkantjesmotief
Hampton Art, Scrappers Toolbox, SC0629

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Restje achtergrond van gelliplate print
Art Anthology, Off the Grid #ST655767 me Distress inkt Carved Pumpkin en Picked Raspberry
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails