zaterdag 23 juni 2018

Werk in uitvoering 2

Vandaag ook werk in uitvoering 2.

Dat er bij de kaartjes enveloppen zouden komen, dat vond ze al heel fijn.
En hoewel dit niet binnen het verzoek van kaartjes maken zat, heb ik ook de enveloppen voorzien van een gekleurde band en gestempelde vlinders met Distress Oxide Worn Lipstick.
Niet helemaal mijn kleur, ik weet het, maar ook de kleuren zijn op verzoek.


De enveloppen heb ik allemaal afgeplakt op een snijmat met centimeter aanduiding, daar kun je goed  gebruik van maken!
De onderste strook heb ik 3 cm vanaf de onderkant geplakt.
De bovenste strook heb ik 4 cm daar boven geplakt, maar dan natuurlijk wel andersom zodat je een open ruimte krijgt waarbinnen je kunt sponsen.
Ik heb voor zowel de gesponste band als de gestempelde vlinders. Worn Lipstick gebruikt. 
De brayer gebruik ik hierbij niet, alleen om de envelop een beetje gewicht te geven zodat het niet makkelijk verschuift als ik de stroken afplak.

Als de strook is gesponst, haal je de afplakstroken weg en kun je de vlinders stempelen. Dit heb ik door de stook heen laten lopen en is met dezelfde kleur Worn Lipstick gestempeld.

Hoewel ze niet had nagedacht over de enveloppen, of over het schrijven daarvan,  vond buurvrouw het wel heel fijn ze al te hebben zodat ze aan de gang kan.
En de niet verwachte verrassing was wel heel geslaagd!


Stempels:
Penny Black, Butterfly Edge, 3648K

Inkt etc:
Distress Oxide, Worn Lipstick
Stukje afplaktape

1 opmerking:

  1. echt ontzettend leuk gedaan, veel werk maar dan hebb je ook wat.
    Super idee, dank je wel.
    gr Ballie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails