dinsdag 26 juni 2018

Zomerchallenge dag 15: Tafelkleedje

Voor het tafelkleedje van opdracht 15 van de Zomerchallenge gebruikte ik een papieren Doily.


Ik heb de achtergrond eerst gekleurd door met Distress inkt Pumice Stone op de rand van de doily te sponsen.
Daarna heb ik de doily een millimeter naar rechts en naar omhoog verplaatst en gesponst met Distress Oxide inkt Cracked Pistachio.
Het binnenste deel van de doily is met die twee kleuren meteen mee gesponst.
Ik heb de rand van de doily los geknipt en alleen het binnenste deel gebruikt. Behalve het sponsen heb ik met een waterpenseel en Pumice Stone gespetterd en de rand met zwart gesponst.
Ik heb de grote vlinder met zwart gestempeld en ingekleurd met aquarelpotloden en een waterpenseel, en accenten met diverse Pilot en Signo pennen.
Van de vlinder heb ik een masker gemaakt, waarna ik heel licht het varenblad op de achtergrond heb gestempeld met Shabby Shutters.
Met 3 kleuren geel en oranje de kleine vlindertjes gestempeld en het binnenste deel van de doily opgeplakt.
Tot slot met zwart de tekst op de pagina gestempeld.


Stempels:
Different Colors, Butterfly An, S-00414
Hero Arts, Woodland Ferns, LL040 (dit is in het setje, los is het Royal Fern E3639)
KiCoStamps, Fantasy 4, plate 75
Stampers Anonymous, K5-1211
Hampton Art, Scrappers Toolbox, SC0629

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters, Mustard Seed, Dried Marigold, Carved Pumpkin
Distress Oxide inkt, Cracked Pistachio
Papieren Doily
Pilot Pop'dol roze
Pilot Choose wit
Micron Black 005
Caran d'Ache, Museum Aquarelle
Waterpenseel
Masker


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails