donderdag 26 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 26, Lijnen schilderen

Vandaag is het thema van de zomerchallenge bij de Craftorij Lijnen schilderen.
Ik heb wel wat geschilderd, maar ik geloof dat het wel heel beperkt is gebleven .....



De achtergrond heb ik gekleurd door met een brayer Kaleidacolor inkt aan te brengen.
De witte strepen van gesso heb ik met een kwastje aangebracht, waarna ik de tekst van de stempel van Impression Obsession heb overgeschreven en er een kader omheen heb getrokken.
Daarna heb ik de tekst afgeplakt en de bruine strepen gestempeld met Vintage Photo.
De schelp heb ik gestempeld met zwart, details met de Marker aangebracht en de randen gesponst met bruin.
De kaart gesponst met zwart, het tabje bevestigd en er een twee correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.

Had een ander idee toen ik aan het kaartje begon, maar ja .....


Stempels:
Sheena, Sea Shells, SD-LBS-Shell
Art Impressions, Striped Background, P-2863
Impression Obsession, Walk with me, D13007
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Kaleidacolor, Cappuccino Delight
Archival, Jet Black
Distress inkt, Vintage Photo
Distress Markers, Pumice Stone
Gesso
Boekenpapier
Brayer
Pilot Permaball
    

3 opmerkingen:

  1. Dit os weer een mooie! Fijntjes van kleur en gave tekst! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Walk with me tekst Yvon en leuk lijnenspel. Mooi geheel weer!
    toedelss, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails