zondag 22 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 22, Je voordeur

Bij de zomerchallenge van de Craftorij is het thema vandaag Je voordeur.
Nu is die in de flat niet zo heel bijzonder (helemaal niet dus), dus besloot ik een andere voordeur te nemen. Maar vond het al met al toch een heel lastige opdracht.



Op de achtergrond heb ik de deur gestempeld met zwart en ingekleurd met de Markers.
De kaart op de voorgrond heb ik gekleurd met verschillende Distress inkt en met een stencil patroon aangebracht.
Op een kladje een hart getekend en net zo lang gemeten totdat het paste.
De tekst heb ik gestempeld op een overgebleven restje van een correspondentiekaart, en mijn huisnummer op gewoon wit.
Alle randen gesponst met zwart, het tabje bevestigd en tot slot er een correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Paper Artsy, Hot Picks, HP1101
Studio Art Stamps, Huis
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Diverse kleuren Distress inkt
Diverse kleuren Distress Markers
The Crafters Workshop, Mini Flower Frenzy, TCW157s
    

3 opmerkingen:

  1. Prachtige voordeur is het geworden! gezellige zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze weten hun opdrachten wel te kiezen daar :) Straks ga je 'kroonluchters' nog een makkelijke vinden in vgl met wat nog komt haha.
    Maar je trekt je bijzonder goed uit de slag. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en je hebt je opdracht prachtig vervult!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails