zondag 15 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 14, Spelletjes

Op dag 14 van de zomerchallenge bij de Craftorij was het thema gisteren Spelletjes.



De correspondentiekaart heb ik gekleurd met de drie kleuren Distess inkt op een craft sheet en minimister met water.
Met zwart de bingokaart en de afdrukken die lijken op bubbeltjesplastic gestempeld.
Op een restje correspondentiekaart van de opdracht van gisteren heb ik de speelkaarten, nummers en tekst gestempeld en de randen gesponst met zwart.
Het zakje heb ik opgeplakt met 3D tape.
Tot slot de kaart gesponst met zwart, het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Stampers Anonymous, M3-707
Oxford Impressions, Playful
Art Journey, Pages (afdruk bubbeltjesplastic)
Art Journey, Pear (Play)
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Distress, Tea Dye, Vintage Photo, Gathered Twigs
Archival, Jet Black
Maya Road, Craft papier zakje
Restje correspondentiekaart van dag 13, bloemen
Craft sheet
Minimister met water
3D Tape
    

4 opmerkingen:

  1. Je hebt heel wat spelletjes weer kunnen geven op de correspondentiekaart Yvon!
    Leuk dat je ze ook op je blog plaatst en niet alleen op FB...blogger lijkt uitgestorven, zo lijkt het door deze zomer challenge...maar jij bent er nog! :-)

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Yvon, ik ben er nog steeds niet uit en lig nu wel een beetje achter. Dit is echt een mooie. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verzameling spelletjes op je kaartje. Als het nu nog niet duidelijk is welk woord er bedoeld wordt, weet ik het ook niet meer.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent heel goed bezig. Ziet er superleuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails