vrijdag 13 juni 2014

Zomerchallenge: Dag 12, Kliederen

Gisteren was het thema van de zomerchallenge bij de Craftorij Kliederen.


Het correspondentiekaartje heb ik eerst her en der beplakt met afplaktape, daarna een paar lagen gesso er overheen.
Dat heb ik nat gesprayed en daarin heb ik vegen Maya Gold aangebracht, een beetje laten lopen en met vinger uitgesmeerd, en daana goed gedroogd.
Met zwart de tekst en de swirl gestempeld. Met een witte gelpen accenten aangebracht en op sommige plekken met een schuurblokje wat geschuurd (wat ik natuurlijk had moeten doen voordat ik ging stempelen .....).
De kaart met zwart gesponst en tot slot het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Kaiser Craft, Best Friends, CS138
Stampington and Company, Wrought Scroll, C8473
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Gesso
Viva, Maya Gold, Turquise 650, Bronze 903
Archival, Jet Black
Gelpen wit (Signo)
Behang afplaktape
Schuurblokje
    

5 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral je kleuren ontzettend mooi. Dat te laat gaan schuren herken ik wel, is me ook meerdere keren overkomen. Ik verdoezel nog weleens iets door bijvoorbeeld tekst of een afbeelding op een apart kaartje te stempelen en het over het mislukte deel te plakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere achtergrond, ziet er heerlijk speels uit, de mooie tekst komt zo goed tot zijn recht...mooi in zijn geheel Yvon!
    Goed weekend,
    Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, mooie kleurencombinatie!
    Heerlijk he dat kliederen?
    Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie, geslaagde kaart !
    fijn weekend
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Yvonne, je mag wel trots zijn op deze kaart.
    Kliederen is een vak apart en ik kan het weten, er zit zelfs vaak meer inkt of verf aan mijn handen dan op papier(LOL!)
    Geniet van het uit je comfortzone te werken!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails