vrijdag 17 juni 2011

Zomerkamp - Technieken 1: Bellen blazen

Deze zomer ga ik op zomerkamp in Marit's Creative Summer Camp, waar we worden uitgedaagd tot allerlei creatieve uitspattingen. De instructies staan de hele zomer op haar site en je kunt eruit halen waar je zin in hebt op elk gewenst moment.
Mijn tentje heb ik een beetje laat opgezet, vandaar dat ik nu pas begin. Maar ja, ik heb dan ook de hele zomer de tijd, heerlijk!
Ik dacht te beginnen met de techniekenvideo's want wellicht kan ik het daar geleerde in de rest van het zomerkamp gebruiken.

Leuk eindresultaat met een nieuw soort achtergrond!


HEEL FLINK blazen!
En echt álles zit onder, dus aanrecht en muurtje goed afdekken en een oud shirtje aan.
Nooit geweten dat als je op zomerkamp in de zon loopt, je blauw-groene sproeten oploopt ..... ha ha! 
Ik zei al, alles zit onder.
Wat ik over had heb ik trouwens in een minimister gegoten (men bien zunig!), wie weet wat daarmee nog gebeurt als ik ga sprayen .....

Resultaat van alle achtergrondjes. De onderste is in het bakje gevallen, maar toch altijd nog wel ergens voor te gebruiken.

Dank je wel Marleen voor je lieve reactie op mijn vorig blogberichtje dat je me had gemist op zomerkamp. Maar vandaag ben ik aangekomen hoor! Tot ziens op ons zomerkamp!

8 opmerkingen:

  1. Die "pechvogel" die in het bakje viel vind ik anders ook wel een mooie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha heerlijk je verhaal met die in het bakje gevallen is:) Ben het met Anneke eens dat die wel heel mooi geworden is, lekker diep van kleur, maar hij was dan ook in het diepe gegooid :) :) Zonder gekheid: mooie achtergrondjes! Sinds ik de techniek vorig jaar op de knotsgekkekaartendagen heb gezien ligt er een megaverpakking rietjes te wachten:) leuke techniek is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker kliederen met verf, die groen-blauwe sproetjes moet je er dan maar bijnemen ;o)
    Veel plezier nog op zomerkamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zoveel zin gekregen om ook te gaan kladderen dat ik me spontaan heb aangemeld voor het zomerkamp! Dank je wel Yvon voor deze inspiratie. Gelukkig perfect weer nu om lekker binnen te kampen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrondjes zijn dit! Ook een schitterende kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another fabulous background Yvon! It looks like fun! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat ik via jouw blog nog een beetje van het zomerkamp meekrijg! Ik heb dit nog nooit geprobeerd, want het lijkt me zo'n geklieder. Maar ik vind het resultaat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, ik volg nu de zomerworkshop van Marit, inclusief technieken en omdat ik bellenklaas papier moet hebben ga ik dit nu maar eens doen. Ik kwam via Google op jou:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails