woensdag 22 juni 2011

Naald en draad

Voor een Stamping Angels project maakte ik deze kaart, waarop alléén gestempeld mag worden. Dus geen knoopjes, touwtjes, embossen, iets opplakken, enz. Best nog wel lastig als je gewend bent dat altijd wel te doen.




Kleur de achtergrond met Antique Linnen.
Stempel de verschillende onderdelen met vooral zwart, soms met Vintage Photo.
Goed drogen voordat je het gaat inkleuren met Karisma potloden en Distress inkt met je waterpenseel.
Trek een lijntje met je zwarte gelpen om de scharen aan te hangen en een draad door de naalden.
Spons de randen met Vintage Photo.

Stempels:
Inkadinkado, 8353-X (jurk)
Clear Art Stamps, Material Girl, Small-SS15
Hero Arts, Simple Handmade, CL429
Hero Arts, Sew Original 2x3, CL397
Kars, Buttons, KC-07
Art Impressions, U4-1027 (liniaal)
Art Specially, Stempellap 2011
Magenta, 23114-C (stipjes)

Inkt etc.:
StazOn Jet Black
Distress Antique Linnen, Tea Dye, Vintage Photo
Nick Bantock Collection, Van Dyke Brown
Karisma potloden
Waterpenseel
Gelpen zwart

13 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een super gave kaart! Ga ik namaken :), benieuwd hoe ie er dan uit komt te zien .......................
    Het is weer een toppertje Yvonne!!
    Liefs M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer zo'n prachtige bijdrage voor een boekje. Leuk al die verschillende dingen bij elkaar op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful stamping & colouring Yvon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende creatie, Yvon! Je hebt het prima gedaan zonder knoopjes, touwtjes, enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Yvonne, wat is er veel op te zien!!

    Ps ik stuur je morgen een antwoord op jou mailtje als ik thuis ben , want hier werkt mijn uitgaande mail niet blijkbaar ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijkbaar hebben we niet altijd lintjes, knoopjes ed nodig als ik dit zie! Heel erg mooi Yvon! Er is heel veel op te zien, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gedaan! Veel gestempeld maar toch heel rustig door het kleurgebruik. Een topper!
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een plaatje, ik vind het prachtig zo zonder kwikjes en strikjes. Je blijft er naar kijken..Gaaf Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, waar is mijn (andere) reactie gebleven ?
    Gisteren stond hij er en nu is hij weg.
    En het was een hele nette reactie.

    Ik vind het een prachtige kaart, eentje om in te lijsten.

    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart! Knap hoe je al die stempels zo mooi gecombineerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaaa mega lastig! Ben zelf ook into de knoopjes enzo en dan heb ik juist veel bewondering dat je dit zo mooi hebt gemaakt! Erg érg mooi. En zo geweldig goed dat je zoveel hebt weten te vullen met stempels dat het zo'n mooi geheel is geworden. Complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben toevallig op deze kaart terecht gekomen en ik vind ze echt héél erg mooi! Zou in de verste verte niet weten hoe ik er moet aan beginnen om al die stempels een plaats te geven op de kaart, maar het staat gewoon allemaal perfect daar waar het staat!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails