dinsdag 30 augustus 2011

Life is not about .....

Voor een Stamping Angels project maakte ik een kaartje waarbij je moest stempelen in Utee (Ultra thick embossing powder).
Wie schrikt er nu het meest van de ander?



De vraag hierbij is natuurlijk, who finds himself, or who creates himself?

Voor de achtergrond heb ik oranje Distress inkt gebruikt op een craftsheet en een minimister met water.
De dame en struisvogel zijn gestempeld met zwart en ingekleurd met Karisma potloden.
Spons de randen met zwart.
Mat de kaart op zwart, bevestig het lintje en mat op een terra/oranje kleur cardstock.
Het restant van de achtergrond inkt je helemaal met Versamark, bestrooi het met UTEE en emboss het. Als het helemaal is gesmolten leg je de achtergrond opnieuw in de UTEE en emboss je opnieuw. Dit herhaal je in totaal 4x. Bij de laatste keer zorg je dat de UTEE volledig is gesmolten en druk je de tekststempel van zwarte StazOn direct in de gesmolten UTEE. Houd de stempel even vast, af laten koelen voordat je de stempel uit de UTEE haalt, dit geeft het beste effect (vind ik). Spons de randen met zwart, mat het op zwart en terra/oranje en plak het op de kaart.


Stempels:
Viva Las Vegas, Topsy Glasses, 4651
StampinBack, Struis groot, B008
Different Colors, Life is not about, SE-00168

Inkt etc.:
Distress Spiced Marmelade
StazOn Jet Black
Versamark
Craftsheet
Minimister met water
UTEE
Heattool
Karisma potloden
Lint

10 opmerkingen:

  1. Hoe heb je ze bij elkaar gevonden, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk en heel erg mooi Yvon. Warme gave kleuren en de compositie is subliem.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk ik even 2 tellen niet op je blog en wat zie ik? Een scala aan nieuwe, prachtige creaties. Ik kijk mijn ogen uit. Morgen kijk ik weer, want dit wil ik niet weer missen. Liefs, Marleen van DEKAKADO.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n kaart met een knipoog ;) Heel erg mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof, zo'n kaart met humor!
    Leuke techniek met UTEE, prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Karte ist super cool. Den Vogel habe ich auch, aber die Tante daneben brauche ich auch. Die Farben sehen auch klasse aus. Die Karte ist der Hammer. Deine Werke gefallen mir immer sehr gut.
    LG
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe kaart, Yvon! Moet ik zeker ook een keertje proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails