vrijdag 26 augustus 2011

Opkikkerboekje speciaal voor mij

Door een aantal omstandigheden vond een paar lieve meiden van onze stempelgroep de Stamping Angels dat ik een "Zomaar voor mij Opkikkerboekje" verdiende.
Op de ontmoetingsdag bij Marjolijn begin deze maand, mocht ik dat super mooie project ontvangen. Ik werd er echt helemaal stil van en vind het heel bijzonder dat die meiden dat speciaal voor mij hebben gedaan!
Nogmaals bedankt Herma voor het opzetten van dit prachtige boek, en voor jullie kaarten Marjolijn, Francina, Paulien, Lisetta en Joke, maar ook vooral voor jullie steun en backup en jullie ontzettend lieve woorden achter op de kaartjes!


De binnenkant.

De binnenkant van de canvas kaften voor en achter.

Kaarten van Herma en Marjolijn.

Kaarten van Paulien en Francina.

Kaarten van Lisetta en Joke.

Tot slot net zo'n mooie canvas aan de achterkant, waarmee het boekje twee prachtige kaften heeft.

Ik zit er iedere dag met heel veel plezier en dank aan jullie naar te kijken!
    

7 opmerkingen:

  1. soms krijg je voor nare dingen heel mooie dingen terug ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch kado Yvon. Super mooi en lief van je vriendinnen. Dat geeft weer kracht om door te gaan.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau! kan me voorstellen dat je hier blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad kikker je hier van op!!!
    Leuk van de meiden!!
    Hopelijk gaat het nu weer goed?!?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow- that looks fantastic!
    Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend lief! Daar kikker je echt van op en hier kun je heel vaak naar kijken als je het ff nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet heel leuk zijn om zo'n prachtig boekje te ontvangen! Mooi met die canvas kaften!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails