woensdag 15 juli 2020

Mixed Media in ArtCademy Art Journal

Wauw, wat een geweldig mooi Art Journal heeft Soraya onder ArtCademyNl uitgebracht!
Neem vooral even een kijkje, het is beslist de moeite waard met haar workshops, en haar shop met natuurlijk het Art Journal, maar ook met bijvoorbeeld Collage Sheets, echt super leuk!
In het Art Journal zit super mooi papier wat geschikt is om te collage journalen, ook voor aquarel heel goed geschikt, maar ook voor mixed media technieken, waar ik vandaag deze twee pagina's mee heb gemaakt.


Ik heb de pagina's eerst gekleurd met Paper Artsy (acryl)verf.

Daarna heb ik met zwart een paar achtergrondstempels gedeeltelijk afgedrukt.

Met de Daler acrylinkt heb ik de witte spetters gemaakt.

En met Versamark heb ik eerst de tekst gestempeld en met zwart geëmbost.
Daarna heb ik de figuurtjes en achtergrondstempel met Versamark gestempeld en met wit geëmbost.

Met een oude creditcard en witte en zwarte Posca heb ik in de twee hoeken een patroon van horizontale en verticale strepen getrokken.
Met zwart stippen gezet en met wit daar een rondje omheen getrokken.
De benen accenten gegeven met oranje en groene Posca.
De figuurtjes zijn ingekleurd met Zig Real Brush stiften.
En tot slot heb ik de randen gesponst met zwarte Archival inkt.


Heel veel stempel- en mixed media inspiratie, blijf gezond, groetjes van Yvon


Stempels:
In de achtergrond: Stampers Anonymous, U1-791
Limited Edition, Stamp 98
Hein Design, H-07155289

En verder:
Paper Artsy, Elena Zinski Art ZA01
Paper Artsy, Eclectica ETS02
KiCoStamps, Tekstsheet 19, plate 76

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Versamark
Paper Artsy, Fresco Finish
Zig Clean Color Real Brush
Daler Rowney acrylic artsts ink, White 011
KiCoStamps Opaque Detail Embossingpoeder wit en zwart
Posca PC-3M bullet shaped 0,9-1,3 mm, White, Black
Posca PC-1M bullet shaped 0,7 mm, Orange, Light Green
Oude creditcard
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails