donderdag 16 juli 2020

Gelliplate en alcoholinkt in ArtCademy Art Journal

Vandaag nog maar een keer gewerkt in dat mooie kleine Art Journal van Soraya, wat is uitgebracht onder ArtCademy.
Neem er vooral even een kijkje, want behalve het Art Journal vind je er ook workshops, óók online, en super gave collage sheets voor het collage journalen.


In het Art Journal zit geweldig papier, en ik ben van alles aan het uitproberen. Vandaag is dat alcoholinkt op de gelliplate. Deze print kwam er tevoorschijn, heel tevreden mee!
Wil je weten hoe ik dat doe, dan kun je bij de labels bijvoorbeeld alcoholinkt aanklikken en kom je het vanzelf tegen.

Omdat ik ook een tekst wil gebruiken, leek het me verstandig die eerst te stempelen. Mezelf kennende heb ik daar dan straks niet genoeg ruimte meer voor, dus dat als eerste.
Daarnaast ook een eerste bloem, en meteen een masker gemaakt.


Ik leg het masker op de eerste bloem en stempel links de tweede bloem.

Onder beide bloemen stempel ik een steel, die apart bij de stempelsets zit.
Handig om te kunnen variëren.

Ik stempel helemaal rechts een bloem en maak er een masker van.
Ik leg op twee bloemen het masker en stempel er een bloem tussenin.

Dan ziet het er zo uit.

Ik stempel nog twee bloemenstelen en kleur de bloemen in met Zig clean color stiften. 

Tot slot geef ik de bloemen accenten met een witte Signo pen en spetter met witte Daler acrylinkt.
De randen van de pagina's spons ik met zwart.


Heel veel stempelinspiratie, blijf gezond, groetjes van Yvon


Stempels:
Paper Artsy, Eclectica, ETS06 en ETS07
KiCoStamps, Tekstsheet 29, plate 135

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Alcoholinkt
Zig Clean Color Real Brush
Signo wit
Daler Rowney acrylic artsts ink, White 011
Stencil Girl, Doodle it Geometric Landscape, L337
Gelliplate
Art Journal ArtCademy
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails